Поршето пак не пали-чоколаден или ванилин сладолед?

Кога ќе земеме чоколаден сладолед никако да запали?

“Поршето пак не пали на чоколаден сладолед“-работен налог кој осамна дента на моето биро. Кога работите на одел кој е задолжен за грижа на клиентите како мене ќе сретните секакви случаеви. Но тој ден не бев нималку свесен што ме чека и какви будалаштини ќе ме спопаднат.

Малер ли беше тоа утро или нешто не направив како треба?- Незнам.

На бирото најдов налог  под име “Порше пак не пали на чоколаден сладолед“. Помислив дека е шала , колегите од мојот спрат често си поигруваа меѓу себе.

Бевме одговорни за клиентите, се грижевме да нашите возила никого не разочараат.

Нашата фирма не штедеше на тој дел, грижата за клиенти беше важен сегмент од брендот.

Пред некој ден дошло до поплака од еден добар клиент, Поршето не му палело.

Колегите од кол центарот ги поставиле стандардните прашања и налогот го доставиле до мојата канцеларија, со напомена “НЕ ПАЛИ САМО НА СЛАДОЛЕД ОД ЧОКОЛАДА“

Ма не ме ј …. кој го смисли ова.  Морав да се јавам веднаш и да проверам.

На линијата добив еден љубезен господин, соптвеник на 3 Поршеа. Ама неговата 911 Turbo 964 од деведесетите има проблем. Кога со сопругата после возење ќе застанеле во слаткарницата покрај стазата се случувала чудна работа.

Доколку нарачале сладолед од Ванила  поршето немало никаков проблем.

Кога пак ќе нарачале сладолед од чоколада Поршето никако да запали

Порше не пали на чоколада  Морав да прашам уште еднаш, дали слушнав добро…. ДА ДА ДА

-На чоколада никогаш не пали рече тој.

Порше пак не пали на чоколада

Од каде ли сега да почнам со мојата грижа за клиент, каде ли на овој да му го фатам крајот. Ми остана само едно, да одлетам таму и се уверам во вкусот на чоколадниот сладолед.

Замислете од збор до збор беше вистина Се.

Поршето не палеше на чоколада. Да токму така, кога ќе нарачаа сладолед од Ванила, колата палеше, а кога ќе беше чоколаден сладолед никако да запали.

Чекаш на ред да те услужат…

Кога ќе нарачале сладолед од чоколадо, истиот го добивале веднаш- не им се трошел многу и на редот за тој сладолед никогаш немало гужва,  а кога ќе се решеле за ванила мореле да чекаат бидејќи имало многу долг ред.

Порше пак не пали на чоколада поради тоа што чоколадото не се трошело

Добрите познавачи на стариот боксер мотор знаат каков проблем имаше тој воздушно ладен мотор. Доколку го прегреете бара време да се олади, да се апсорбира уљето, олади и потоа е спремен да згрми пак. Доколку го изгасите и набрзо пробате пак да го запалите нема да запали, се додека не се олади.

Проблемот беше решен, немораа да нарачуваат стално ванила, можеа што и да посакаат само да му дадат малку време на моторот.

Линк до статијата за МЛИМ и визуелизација на проблемите

И така како по којзнае кој пат грижата за клиенти даде резултат. пратењето на клиентите консументите е основа и во МЛИМ Секој клиент мора да добие повеќе за своите пари.

Да добие продукт да добие услуга и на врв од сето тоа да добие свој личен Велнес советник. Тогаш ќе имаме клиент на долги стази, кој редовно ќе ни се враќа и ќе знае дека кај нас добива повеќе од колку што плаќа.

А тоа нели и беше целта на МЛИМ. Контактирајте не би сакале да сме вашите подржувачи во МЛИМП

Не дозволувајте и вашите клиенти да ве одбијат поради чоколадниот вкус на вашиот третман.

Споделете ја приказната Поршето пак не пали на чоколада и на вашите пријатели преку социјалните мрежи  нека знаат и тие дека заслужуваат третман од својот дистрибутер, од својот тренер.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *