Буре барут во современиот бизнис не треба

Експлозивноста и нетрпението го уништува нашиот бизнис

Буре барут– Позната реплика во драмата на Дејан Дуковски Вели “Кој е крив, Признај…Никој не е крив“. Кога работите ќе излезат од контрола обично завршуваат лошо за сите.

Посхумно барање кривица не ги исправа работите.

Буре барут како метафора за нашата експлозивност,се однесува и за водењето бизнис.

Доколку и во водењето бизнис ги измешаме капаците со лончињата не ќе имаме голем успех. Нити профитабилност нити развој оди со експлозивност при работа.

Повишениот глас во комуникацијата обично ни го руши планот и реализацијата. Не џабе велат дека повишениот глас е само резултат на недостаток на аргументи и чувство на кривица.

Буре барут нека остане само во театрите и на филмското платно. Во работењето посебно во МЛМ никако не ни треба експлозивност, нервоза и исправање на кривини.

Никој не е крив сем ние самите

Сите ние помалку или повеќе грешиме, таквите ситуации не смееме да ги внесуваме во работењет и контактите со луѓето. Мулти Левел Маркетингот бара чести контакти со луѓе и најмалце што ни треба да на тие луѓе им оставиме впечаток дека проблемите од дома се и нивни-НЕ СЕ НИВНИ.

Буре барут комуникацијата оставете ја дома, и проблемите исто така.

Вистината е дека интернет маркетингот потпомогнат со МЛМ има огромна иднина и перспектива, тоа го покажуваат бројките. Позитивниот став е она што треба да го пренесеме и немаме потреба од внесување на небитни работи во промоцијата кои пак секогаш го расипуваат впечатокот.

Кои се нашите аргументи?

Аналитичарите би инвестирале во акции на Интернет Мулти Левел Маркетинг

Повоените години, посебно оние после втората светска беа одбележани со пронајдоци на електронски помагала. Тоа беше она што на човештвото му требаше. Во тој период најуносни бизниси беа производството и продажбата на апарати од домаќинството. Следна беше автоиндустријата, развој нејзин донесе решенија за безбедност и брзина на патување. Транспортот и бизнисот околу тоа процвета.

80 те беа пак познати по развојот на техничките помагала од видео рекордери Бета и ВХС, музички помагала како системи до Ај пад-ови.

Линк до останатите приоказни

Повеќето од нас не ни очекуваа дека компјутерите до толку ќе станат присутни во секој дом а уште помалце дека брзо ќе бидат заменети со телефон и тоа оној бежичниот кој содржи се она што претходно било создадено. Телекомуникациите завладеаа со светот така да ако во 50те набогати луѓе беа оние кои работеа со апарати за домаќинство после нив беа сопствениците на аутокомпании.

Буре барут не ги создаде најбогатите

Нормално после нив следеа Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg и Jack Ma . Се разбира Carlos Slim со своите телекомуникаци, кога се создадоа толку многу Миљардери да веќе никој и не ги брои и рангира веќе.

Ама сите овие имаат заеднички проблем

Како да го потрошат стекнатото и то да трае, да имаат подолг живот.

Проблемот на здрав и долговечен живот исплива на површина, а со тоа и инвестицијата во истиот. Занчи достапност на призводи за здрав начин на исхрана, вежбање и се друго а да е достапно. При тоа никако лоши диети, прочитајте на следниот линк и за нив.

Ако сум сега и овде  во тој бизнис или се вклучам огромна е веројатноста дека дел од тој колач ќе биде и мој.

Ако се вратиме на момент на Буре Барут, мораме да прифатиме дека во овој и те како перспективен бизнис не ни треба конфликт или експлозивни теми расправии и нервози.

Буре барут нека остане како поука. Во нашиот бизнис никако нервозата од околината, политиката да ја внесуваме меѓу пословните наши разговори.

На крајот и краиштата што мораме да ги замараме останатите со туѓи бизниси. Ако веќе треба да се дуплицирам тогаш најдобро е тоа да го сторам како треба.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *