ТРИ основни правила за грижа на консумент и соработник

Како грижата за консумент и соработник ни го дуплицира работењето?

3 основни правила од досегашното мулти левел работење се наметнаа како предуслов за раст на работењљето и заработката. Уште на стартот ќе напоменеме дека во грижата за консумет и соработник заработката се става на последно место како интерес.

Следењето на консумација на нашите продукти на консументот се основа на МЛИМ. За да имаме солиден бизнис, долготраен и квалитетен мора да се базира на задоволни консументи. Секој од нас поединечно во животот е недисциплиниран помалце а тоа е и еден од разлогот за кој треба да сме во контакт . За да сме сигурни дека почнал. Со тек на времето ќе видиме дека резултатите ќе го мотивираат да биде дисциплиниран. За старт мора да сме туке со него- НИЕ.

3 основни правила  така и во нашиот бизнис. Секогаш има паметни комшии, роднини и пријатели кои ќе сакаат да дадат мислење за тоа и да го предомислат нашиот клиент. Мораме да сме покрај него за да не дозволиме да го отргнат од одлуката. Помагаат или само сакаат да помогнат, линк за дообјаснување за нашите душогрижници.

Така го заокруживме

1. Да сме во контакт на стартот, да ги заштитиме од негативни влијаниа

Секој клиент на стартот наидува на отпор од својата околина. Ќе биде бомбардиран од “факти“ за тоа дека згрешил. Луѓето околу нас под изговор за наше добро секогаш не се спремни да ги прифатат нашите одлуки за промена. И кога не се спремни да прифатат пробуваат да не предомислат. Знаете кога купувате нов автомобил сите околу вас знаат што и кој модел треба да биде. Со ваши пари сите знаат што треба да купите. Не дека не ве сакаат почитуваат само се исплашени повеќето од нив, како и вие впрочем. Затоа Менторот е оној кој треба да е со клиентот да го охрабри, со факти демантира оговарањата. Да го одбрани од душебризниците од тоа да купи кола што не ја сака. Прочитајте на следниот линк низ што се поминува секој што сака Само да намали неколку килограми. Колку него му треба подршка.

Затоа и 3 основни правила за да непогрешиме за да несакалќи му направиме штета на клиентот

2. Резултатите се оние кои ќе ја превземат грижата понатаму

Во наредното ненапишано правило треба да се погрижиме да резултатите бидат увидени, апсолвирани и без грижа на совест ако треба и расказани на околината.

3 основни правила се всушност целина за постигнување резултат. Клиентот за подобро здравје, намалени или зголемен број на килограми, севкупно  ЗА ПОДОБАР ИЗГЛЕД.

Кога вашиот клиент ќе застане пред огледало со намалени 20-25кг, повеќе не му треба мотивација и подршка. Резултатите се оние кои се претвараат во емоција  а таа пак мотивира за поголема дисциплина и поголема упорност. Во такви моменти само треба заштита и насочување кон крајната цел. Тогаш не водиме туку сме сопатници.

Соработникот за резултати од сработеното, остварени цели па и почетни заработки. Кога нашиот нов соработник од заработените пари ќе си дозволи нешто што неможел претходните 10-15 години не му треба заштита. Кога ќе си дозволи соништата да станат јаве се чувствува моќен, доволно јак да истрае долго. Колку долго зависи од нас дали ќе сме со него и кога ќе падне, да му помогнеме да стане.

Не е важно дали дали си паднал, важно е да станеш побрзо.

Помогнете им да се исправат и повторно од почеток 3 основни правила, за сите во секое време

И кај едните и другите резултатите се потоа мотиватор дополнителен, ние како ментори само треба да насочуваме и даваме правец.

Знаете човек кога е најсреќен кога лута?

-кога ќе се врати дома

Затоа треба да усмериме исправиме и насочиме кон целта нивна и зацртаниот план, се друго е неважно.

3. Да споделиме знаење како тие да споделуваат

3 основни правила за грижа не би биле целосни ако како финисх на се не се потрудиме да ги наулиме како и они да го прават исправно понатаму истото.

Кај клиентите и соработниците ако сме ги завршиле добро првите 2 правила тогаш ТРЕТОТО е многу полесно.

Резултатите кај клиентот се видливи, само треба да му посочиме како кога ќе биде прашан да раскаже да се пофали несебично да каже како и од што.

Ако се придружуваме на 3 основни правила резултатот кај соработникот ќе е видлив од зголемен број на патувањата, дружењата, заработката и потрошено. Важно е да тоа лично искуство добро се спакува и несебично се раскаже или на интернет или меѓу најблиските.

Ќе остане наша заложба да повторуваме најчесто што можеме дека:

Огромните заработки доаѓаат кога сте опкружени со поуспешни од вас

3 основни правила имаа и свој ФИНИШ а тој е најсладок

Задоволен клиент е секогаш добар соработник

3 основни правила за да бидете несебични 100%, понудете ги вашите продукти секаде и во секое време, во својата околина, држава и преку интернет во целиот свет. Испратете ги своите клиенти како треба добијте презадоволен соработник и тоа правете го масовно. На пример и вака “Работа од дома“. Потрудете се да вашиот соработник добро го научите на 3 основни правила.

Да стартуваме и од тоа дека ќе го споделите линкот со своите пријатели за да и они дознаат како.

Велат грев било да имаш решение за некого а да не му кажеш. Затоа помогнете им на најблиските, раширете ја вашата приказна на интернет несебично, и бидете среќни кога за тоа ќе бидете екстра добро наградени.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *