Шофери и нивното здравје на изминат километар

Зошто се помалце здрави шофери се среќаваат по улиците низ Европа?

Шофери и нивното здравје е честа тема на саемите за транспортни возила. Колку од безбедносен аспект толку и од легислатива што ги штити.

Но дали со тоа се решаваат и прашањата што навистина ги мачат шоферите?

Дали исхраната и одморот  се дел од овие теми на саемите, на производителите на возила и оние кои ги носат законите, во државите каде се вози?

Дали се внимава на хигиената, и онака условите се ограничени. Линк за деталите околу здравјето.

Можеби и грижите на возачите околу времето за пристигнување, истоварање/товарање, праќање ЦМР-и, патарини, саати на возењеи паузи, неделни викенди и застанување каде се смее или несмее, дефекти и кривица околу истите. Што е многу многу е.

Шофери и нивното здравје, ќе биде делот околу кој ние ќе пробаме да помогнеме. Да посочиме каде се грешките и како доаѓа до нарушување, до болести. Ќе спречиме за да не лечиме.

Редовноста е предуслов за здравје – ама како?

Шоферите и нивното здравје е основен предуслов за да стигне робата каде тргнала.

Транспортот може без проблеми да се одвива само мако шоферот на возилото е во здрава состојба. Потоа ако е возилото е целосно исправно и наплатено или документирано, понатаму сите опстанати фактори.

Доколку ради брзање се инсистира на кратење на времето за одмор на шоферите се прави поголема штета. На здравјето на возачот поради сите овие притисоци се прави ненадокнадива штета. Затоа за овие моменти потребно е самите возачи да пресечат и неприфаќаат притисоци за кратење на времето за самите себе , за оброци и хигиена.

Препорака е да самите возачи денот го започнат со организација на своите оброци. Никако не се мисли на готвење спремање, пржењеили вњрење.

Организацијата се мисли на она најбрзото, кое нема да им одземе време: Смути од овошја и зеленчуци.

Разните барчиња од житарици се исто така перфектна ужинка. Потребно е на секои 3 часа да се внесе нешто како исхрана за да телото функционира идеално. За да ве служи како вие сакате.

Смутито и протеинскиот бар се брза храна не некакви бургери

Шофери и нивното здравје може да биде забавна комбинација. Ако оброците ги дотераме барем до бројот 5 и ако на тоа додадеме многу вода тогаш шоферското здравје е на прав пат да трае долго.

Често знае 5 да е помало од 1….

На линкот прочитајте ги останатите приказни

Затоа почитувани шофери на најразлични возила:

Здравјето у свои раце и без одолжување стартувајте со промените на подобро, на подолго.

Ако вие не си го средите никој нема за вас да го стори тоа.

Споделете го линкот за повечемина колеги.

Ви стоиме на располагање за совети ако ви затреба (на следниот линк )

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *