Продади вредност не само чиста заработка на пари

Продади вредност не предмет- звучи чудно а дава резултати.

Продади вредност не предмет-Пенкало вредно колку годишниот бонус на директорите. Приказната што смени многу животи.

Свикан бил борд на директори во Крајслер. Како обично и бива, веднаш се кренало паника затоа што прометот паѓал.

Како да се стопира и како да се подобри ситуацијата, да се продаде повеќе возила.

Коли имаме, квалитет исто и бренд. Што е тоа што фали?

Не им фали ништо ни на дилерите. Што тоа фали ако имаат СЕ?

Во аголот на големата конференциска маса најстариот меѓу нив почнал да се смее.

Очигледно знаел зошто и како

Го привлекол вниманието на сите. Повеќе приказни за успех и благодет од продади вредност…

Настанал молк. Очекуваа сите да земе збор најстариот меѓу нив. Оној кој би требало да не ги знае новите современи методи, поради што и често му се исмејувале.

Старецот извадил пенкало го ставил на врвот од чашата и запрашал.

Колеги, колку чини ова пенкало ?

после краток молк и чудење за ваквото прашање…

Почнале надавањата, од 1 долар до неколку стотици.

Сите ја очекувале информацијата за вистинската вредност.

Секако потценувањето било и дел на работењето на некои од нив. Но одговорот на толку едноставно прашање ни тие не го знаеле.

-Колеги ако со ова пенкали треба да го потпишам чекот за вашиот годишен бонус, колку ќе вреди?

-Ако вашиот бонус е 8.5 милиона долари, колку ќе вреди ова пенкало. Без него нема ни чек.

Продади вредност не предмет-прочитај повеќе и за мотивација.

Доколку на муштериите им продаваме вредност, а не производ проблемот ќе биде решен

Продади вреднос за да видат дека за вложените пари добиле многу повеќе .

Ако за вложените пари добијат повеќе задоволство, а добиват.

И ако за вложеното добијат повеќе квалитет, а ќе добијат.

Тогаш промовирањето на вредноста ја надвладува цената.

Се добива задоволен муштерија, задоволен за потрошеното и добиеното.

-А ако на било кој човек на улица му ја понудите нашата најнова лимузина за 100 долара. Што мислите дали ќе размислува да ја купи или НЕ? Дали ќе се жали дека нема пари? Ќе не праша ли каде да позајми пари ако ги нема?

Очигледно сите се сложија дека за тие пари и да нема ЌЕ ГИ НАЈДЕ под дрво и камен. И повторно суштината…

Продади вредност не предмет

Кога на човека ќе му кажеш тоа што сака да слушне си остварил комуникација.

Си го добил неговото внимание и време.

Си обезбедил простор за промовирање на твојата вредност, не предмет.

Продади вредност која дава резултати

Имаме ли производ што дава резултати, квалитет, трае, тогаш треба да зборувам за неговата вистинска вредност.

За тоа колку ви треба, колку ќе добиете, за она ситно пари што ќе издвоите за него. Се разбира сето ова функционира ако и САМО АКО  производот вреди.

Посетете не и видете како од дома да изградите интернационален бизнис

Колку и да чини ….ако не ви треба нема да дадете пари.

Споделете го и вие овој линк, помогнете некому кому во овој момент му треба или бара можност плус за себе.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *