Возиш точак без раце -враќање на мускулите во форма

Тест за можностите на мускулите

Возење точак без раце во детството е забава а во зрелите години вежбање и рекреација.

Возењето велосипед се учи само еднаш дали е така?

Тело наше е така создадено и функционира на начин да скелетниот ситем го држи телото, мускулите го движат.

Со текот на годините ако дозволиме да ослабе функцијата на мускулите  поголемиот товар ќе остане на скелетот. Ова води кон проблеми со кослите.

Возење точак без раце е задоволство и забава што ги обновува мускулите..

При секојдневните движења мораме да знаеме дека не се активираат сите можни мускули. Дел од нив стануваат нефункционални.

Возењето точак без раце може да е решение.

Потребно е и внимавање со исхраната како би биле хранети мускулите соодветно. Што во овој случај значи многу протеини. Линк

За дел од овие мали мускули ако не ги вежбаме стануваат нефункционални од лично искуство еве еден совет.

Доколку оддамна не сте возеле велосипед, ќе ве предизвикаме да го сторите тоа. Да се тестирате себеси дека некои работи што се случуваат со нас се многу многу нормални. Тест за состојбата на вашите мускули, оние на нозете.

Точак без раце е лесно доколку…

Мислите ли дека е се во ред ако се движите нормално, но што ако ги тестирате?

Направете тест на вашите мускули да видите возењето точак без раце дали е едноставно.

Качете се на велосипед, ако сте возеле и порано во својот живот, на прв поглед се ќе ви биде исто, нормално.

Линк и за нашите останати тестови

Пробајте возење точак без раце – Само внимавајте!!

Ова е резултат на мало атрофирање на најмалите мускули на нозете кои пак при одење и не се активираат и со годините како стална резерва си ја подзабораваат својата работа.

Точак без раце може да биде многу тешко

Поради тие причини ви препорачуваме вежба.

Многу едноставна и лесна како не би дозволиле да ви се случува да неможете да одржите рамнотежа.

Возење точак без раце

Вежбата бара редовно да ја практикувате како би се довеле во одлична состојба.

Застанете на двете нозе исправено, подигнете ја едната започнете да ја движите во правец на слдните бројки од часовникот:

Возење точак без раце – вежба

-од 1 кон 7   –  Сите движења се од бројка кон бројка ама во правец на движење на часовникот

-од 2 кон 8

– 3 кон 9

– 4 кон 10

– 5 кон 11

– 6 кон 12

– 7 кон 1

Возење точак без раце -втор круг

– 8 кон 2

– 9 кон 3

– 10 кон 4

– 11 кон 5

И од 12 кон 6

Потоа тоа истото повторете го со другата нога.

Откако ке заврсите повторете го тоа, се препорачува барем 3 серии. Ваквото бежбање од 3 серии можете да го практикувате колку што сакате. Бидејќи не ги оптеретуваат мускулите и тешко може да дојде до повреда.     .

Возење точак без раце-Ако сте со добра воља правете ги вежбиѕте наутро и навечер.

Ќе ја приметите разликата уште после седмиот 7 ден. Затоа и ставете се себеси на тест и после првата недела повторно пробајте возење точак без раце. Многу лесно ќе ја приметите разликата.

Понекогас едноставните мали движења ги прават големите придвижувања.

Штедењето енергија за утре нема да ви остави вистина резерва, она што сте го внеле денес потрошете го денес.

Дали со велосипед, пешачење, трчање, спорт, рекреација или пливање, движете се трошете ја храната што сте ја внеле, телото ќе ви биде благодарно. И без лоши диети.

.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *