МЛМ-Како НЕ да премине во ДА а за секое Не 100 денари

Дали навистина НЕ е одбивање или само привремено ?

МЛМ како НЕ прејде во ДА- како одбивањето да го смениме во прифаќање.

Во МЛМ и во Драп шипингот во контакт со луѓето ние промовираме искуство од производи и резултати од заработеното.

Во ваквите контакти често ќе наидуваме на  одбивање  на нашата промоција ма каква она била.

Не смееме да дозволиме едно НЕ да не врати назад, да ни ги сруши плановите, соништата и да не оддалечи од целта.

НЕ да прејде во ДА за да не се сруши се околу нас

Доклку претходно одредивме цел, имаме план тогаш сето тоа го ставаме во акција.

СЕ активираме и тргнуваме во правец на нашата цел. Едно НЕ никако не смее да не одврати од целта, вредноста на тоа што го работиме е многу поголема

Попатно може и да залутаме, малку лево, десно повеќе удоле отколку угоре.

Со добра дисциплина можеме и дирекнот право најбрзо до целта.

Попат во разговор со луѓето ќе слушнеме секакви мислења што вистинити ама многу такви што тоа не се. Попат кога ќе понудиме продукти што менуваат живот и ќе не одбијат, ќе слушнеме често НЕ.

МЛМ, да НЕ прејде во ДА затоа што тие така ќе решат

Понуди ПОДОБРО ЗДРАВЈЕ, ПОУБАВ ИЗГЛЕД И ПОВЕЌЕ ПАРИ

МЛМ е искуство не напумпан маркетиншки балон

Иако нашата приказна во фундаментот е ПОДОБРО ЗДРАВЈЕ, ПОУБАВ ИЗГЛЕД И ПОВЕЌЕ ПАРИ, секогаш ќе има такви што ќе го одбијат. Не поради нас туку исклучиво поради самите себе. Што поради тоа што не се спремни за промена.

Поради тоа што грижите им натегнале и од својот ГАРД не можат да видат прилика.

Гардот е за да не не повредат но недава ни да ни помогнат

Доколку приказната наша е искрена вистинска со полно лични искуства на деветото НЕ доаѓа големото ДА.

Големото ДА што ќе го слушнеме е однапред донесена одлука на луѓето да променат нешто во својот живот.

Ние само треба да продолжиме со наредните девет.

Најмногу успех имаат оние кои се изнаслушале многу пати НЕ.

Oние кои се изнаслушале најмногу оправданија зошто НЕ е НЕ.

Приказните и оправдувањата секогаш имаат заеднички именител НЕ САКА.

МЛМ -кога е Не обично и не слуша понатаму…

Во животот ретко кога поминува МОЖАМ И НЕ МОЖАМ, секогаш во позадината на тоа е САКАМ И НЕ САКАМ. 

А ако  НЕ сака, тогаш  не е наменето кон нас и против нас  едноставно НЕ сака, затоа десетиот САКА.

Кога е заработката во просек 1000 денари од програм ќе ја поделам на 10 резултатот е

Само едно НЕ носи заработка од 100 денари

Можеме на сите што не одбиле со НЕ да им се заблагодариме бидејќи сме заработиле и покрај нивното одбивање.

А тоа често пак предизвикува интерес како и зошто.

Добиваме заинтересирани клиенти за работа. На идниот колега, можеме слободно да му дадеме линк за текстов.

МЛМ за зголемување на вредноста на НЕ

 Ако ги врзам 10 000 долара со 100 денари во планот за целта, после извесен краток период месечната заработка ќе ги надмине очекувањата. Па  дури и на околината.

Е тогаш доаѓа до ефектот на лично искуство, кога сите претходни НЕ сега ќе сакаат затоа што нели сето тоа било вистина што сме го говореле.

Така вредноста од 100 денари на едно НЕ со текот на времето станува многу поголема.

Инвестирајте во секое НЕ, со тек на времето нивната вредност расте.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *