Шоферските проблеми – за оние најлошите здравствените

Здравјето кај професионалните шофери е поважн од профитот

Шоферски проблеми имло и има. Веќе цела година говоримеи пишуваме за тоа. Сега се вклучија и колегите од ЕУ со видео соодветно на проблемите. Погледнете…

Шоферските проблеми не се ни мали, посебно не на оние од Блканот.

Проблеми со документи, со стари камиони, приколки, третман на секој паркунг утовар и истовар а на врв од тоа и со газдата, е многу е. Ама барем да е толку, има уште еден ставен настрана а најважен. Потиснат некаде позади а бара толку малку за решавање.

Мотив за овој текст беше едно лошо искуство од еден наш шофер. Шофер на кого километрите му го одземаа здравјето.

Шоферските проблеми навидум мали и небитни еден колега го доведоа скоро до операционен стол, аго спречија да вози за цел живот. Во основа за нешто ситно, за нејадење и јадење, неважно нели.

Всушност муабетот ни е: кога јадеме, кога не, можеме или не, а може ли да почека или не.

Баш така нашиот херој вотекстот, мислеше дека е неважно кога јадеш, важно добро да се настегаш. Важни беа многуте километри, многуте разни патишта, многу ограничувања т.е. 45-ки.

На тоа додај 9-ка или 11-ка а уште 24 или 45 викенд, се некако се брзаше. И кога ќе решеше да успори секогаш нешто беше хитно, беше поважно. ГПС, Вибер, Скајп и телефонски повик од газдата ќе пореметеше се.

А тој, секогаш “нема проблем“ покасно ќе каснам.

„Ништо не ми е“ – така почнува се

Шоферските проблеми одат дотаму што нашиот колега занемарувајќи ги реакциите на телото на неправилната исхрана реагираше стално со “ништо не ми е, ќе помине“.

Всушност дали е така?

Нашето тело  не е влекач Еуро5 или 6 вози не застанува додека има нафта вози.

Нашето телото работи не застанува додека му е добро, а за да е така му треба храна, онаа што него му треба, му треба вода. А одвреме навреме и испуштање на течности.

Шоферските проблеми-најголемите се здраствени.

И кога не му ја даваме храната што ја бара почнува да реагира. Малку главоболки, притисок, зуење, киселини, несоници, тахикардии, трнење, мачнини и разни болки.

Втора фаза е конкретни реакции-кои пак ако не ги препознаеме не водат до оние налјошите, кога многу тешко се враќаме назад.

Шоферските проблеми знаат да бидат навистина тешки.

Нередовни столици, течности, повраќања, болки во стомакот, веќе хронични главоболки. Не ретко грчеви долготрајни, отекувања на делови од телото забоболки, трнење на рацете, потење….

Многу шофери ќе си се препознаат, уствари сите што имаат т.е. немаат добра исхрана.

Слични објави на линкот, за Шоферските проблеми 

Лошото за кое говориме има 3 фази

Шоферските проблеми знаат да бидат и многу лоши. За најлошите фази нема многу што да раскажуваме бидејќи тука сме да спречиме. Од искуството на колегата да научиме и смениме.

Неговата фаза беше онаа наизглед ништо страшно ама само што не почнала третата.

Вишак килограми, могу киселини, притисок а како сам вели “абе само еднаш дневно јадам

шоферски проблеми 3

Тука е и проблемот , еднаш ама како за 3, и телото се мачи а неможе ни да се одмори. Секогаш овој оброк е навечер.

Колегата прифати совет во земјата во која беше се јави си купи “додатоци во исхраната“ и…После 30 тиот ден како вели беше друг човек.

Започна со шејк а потоа некои додатоци и како е редот.

Здравјето влегува преку устата ама и болеста

Доколку лошата исхрана ни го растури здравјето, тогаш здравата храна ќе ни го среди, се надевам дека не ви е вам касно, ако не сте претерале до сега.

Од повеќето изминати километри секогаш поважно е да се вратиме дома здрави.

Споделете го и вие овој линк, текстот на некој колега може да му помогне навреме, да не заврши како нашиот херој.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *