Хранливи состојки 1-кои ги топат маснотиите

Познавањето на храната која го олеснува слабеењето

Хранливи состојки 1 оние кои секојдневно ги внесуваме во нашето тело умеат многу разлика да направат доколку ги комбинираме соодветно.

Што ако јадете малку, а килограмите сè уште заглавуваат?

Овој проблем се јавува поради тоа што вашето тело заштедува енергија, наместо да согорува вишок маснотии.

За среќа, постојат многу хранливи состојки кои можат да го убрзаат организмот и метаболизмот, и на тој начин да ви помогнат да се ослободите од вишокот килограми. Во овој прв дел еве некои од нив …

Вода, пијте што е можно повеќе вода

Доколку сакате брзо да се “разбудите” и да го забрзате вашиот метаболизам, прво испијте што е можно повеќе вода наутро.

Водата го прочистува телото и помага да се елиминираат штетните токсини, ја убрзува дигестијата и губењето на тежината. Пиете ладна вода затоа што телото троши повеќе калории, обидувајќи се да го загрее. Често се случува да се меша жед со глад, па секогаш кога ќе помислите да јадете нешто, обидете се прво со чаша вода – можеби само  сте жеден.

Житарици

Овие хранливи состојки 1 што се богати со влакна, интегралните житни култури содржат магнезиум и хром. Овие два исклучително важни минерали го намалуваат нивото на кортизол во крвта (ова е стрес хормон кој го предизвикува телото да складира масни наслаги околу струкот).

Овесни снегулки помагаат во регулирањето на нивото на шеќер во крвта. Покрај тоа, тоа се забавува, и ќе се чувствувате сито за подолго време. Линк за останатите содржини на оваа тема.

Јајца

Појадокот е најважен оброк во текот на денот, бидејќи го “буди” вашето тело и спрема со енергија за целиот ден.  Јајцата се чест избор за првиот дневен оброк, што е добро затоа што тие се еден од најдобрите извори на протеини. Јајцата, всушност, содржат  девет есенцијални амино киселини за да се изгради мускулната маса. Што поголема маса пглем потрошувач на калории.

Грав, боранија и соја

Овие хранливи состојки 1 се во група која содржи т.н. отпорен скроб.

Тој патува низ дигестивниот тракт речиси недопрени и произведува масни киселини кои го стимулираат производството на ензими за топење на масни наслаги. Особено оние во стомачната област.

Жолта пиперка

Пиперките се богати со витамин Ц, кој е потребен за телото да произведува карнитин. Што им помага на мускулите да користат масни наслаги за енергија, а со тоа го стимулираат метаболизмот да работи побрзо. Жолта пиперка најдобро е да се јаде сурова или полнета со нискокалорично свежо сирење.

Посно месо

Овие пак хранливи состојки 1 како белото пилешко или мисирско месо-без кожа. Морска риба и говедско месо се најдобрите видови на месо за “отстранување” на маснотиите од централниот дел на телото. Бидејќи тие се варат многу подолго од јаглехидрати и обезбедуваат чувство на ситост. Протеините од овој вид месо, исто како и оние од млечните производи, градат мускули и го прават телото да користи маснотии како гориво. Се може и без месо, но ако веќе е ваш избор нека биде овој тип на месо.

Млечни производи

И овие хранливи состојки  се богати со протеини кои ви помагаат побрзо да се заситите и да го забрзате метаболизмот.

Покрај тоа, е најдено дека храната со богата со калциум ги забавува ензимите за производство на масти и го стимулира уништувањето на масните клетки. Исто така, оваа храна ги чисти цревата и го потпомага нивното празнење.

Затоа, вклучете ги млечните производи во вашата диета, со што ќе спречите апсорпција на маснотии од друга храна што ја јадете во текот на денот. Кога ги купувате, идентификувајте ги оние со зголемен процент на протеини и комбинирајте ги со плодови и интегрални житни култури. На оние во зрелите години ако им смета не се ни препорачуваат млечни артикли.

Семе од сусам и лен

Истражувањата покажаа дека некои состојки во овие семиња го зголемуваат согорувањето на маснотиите. Со зголемување на ослободувањето на ензимите од црниот дроб, кои ги разложуваат масните клетки. Многу студии покажаа дека протеините и есенцијалните масни киселини го забрзуваат метаболизмот, и овие семиња  изобилуваат со нив. Тие исто така се богат извор на минерали и влакна.

Се разбира за да овозможиме целосна информираност оваквите информации за хранливите состојки ќе ги има и во наредните наши текстови затоа останете со нас и нашиот сајт.

Доколку имате донесена одлука да стартувате со здрав начин  на исхрана ќе ви дадеме линк како да започнете и како ние можеме да ви помогнеме.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *