Хранливи состојки 2-кои ги согоруваат мастите место нас

Многу малку треба да се информираме за да ни е  полесно

Хранливи состојки 2, еве не веќе со втор дел. Што поради обемноста на темата и што поради покажаниот интерес ви нудиме на готово кратки информации з тоа како полесно да се справите со вишокот масти во вашето тело.

Затоа само и ќе продолжиме со поопширниот приказ на хранливите состојки кои помагаат за губење на вишок мастите во нас.

Сок од домати +

Хранливи состојки 2 ќе ги опфати скоро сите за да имате што повеќе информации.

Од домати лесно можете да направите вкусен пијалок кој ќе ви помогне да го забрзате метаболизмот, а исто така да се ослободите од вишокот килограми. Сок од домати измешајте со исцеден лимон, лажичка изрендан ѓумбир и лута пиперка. Измешајте ги сите состојки и додадете две гранчиња од целер. Чувајте го пијалокот во фрижидер и пијте трипати дневно помеѓу оброците. Линк за рецепти

Јаткасти плодови

Ореви, особено бадеми, содржат многу алфа-линолонови киселини кои помагаат да се забрза метаболизмот. Оревите се богати со влакна и ќе ви помогне да го намалите вкупниот внес на калории и да ги изгорите побрзо. Освен бадемите, кикирите исто така се погодни за забрзување на метаболизмот, бидејќи предизвикуваат силна термичка реакција, што значи дека телото согорува дополнителни калории за време на варењето. Препорачливо е една дланка мешани на ден

Протеин од сурутка

Неодамнешните истражувања покажуваат дека овој додаток во исхраната ги поттикнува хормоните на ситост, вклучувајќи го и колецистокининот, кој исто така вклучува и согорување на маснотии, што ги испраќа сигналите за ситост во вашиот мозок. Покрај тоа, протеинот од сурутка содржи амино киселински леуцин кој ги гради мускулите.

Поради ова, кога слабеете протеинот на сурутката ги топи маснотиите но и спречува губење на мускулна маса  со што се спречува забавување на матбализмот.

Бибер, ѓумбир и топла пиперка

Хранливи состојки 2 навлегува и во зачините.

Зачинета и љута храна не само што е вкусна, туку и го забрзува метаболизмот. Така на пример: црн пипер, ѓумбир и пиперки ја покачуваат температурата на вашето тело и помагаат брзо да трошат калории.

Ким

Овој зачин содржи филостерол, хербална хемикалија позната како превенција од холестеролот во телото. Научниците веруваат дека ова е поради тоа што го забрзува метаболизмот.

Куркума

Овој зачин може да го забави растот на масното ткиво, и работи позитивно на функцијата на мозокот и срцето. Бројни студии  докажаа за силна антиканцерогена активност.

Цимет

Брзиот раст на нивото на шеќер во телото е знак дека телото брзо ги складира мастите, а воведувањето на цимет во исхраната го спречува нејзиното брзо зголемување. За да се спречи голема секреција на инсулин, треба да се земе една четвртина од лажичката цимет.

Јагоди

Јагодите се богати со витамини Ц и Б6, а една чаша јагоди содржи само 49 калории. Некои студии дури покажаа дека јагодите се одлична храна за слабеење, бидејќи тие имаат хранливи состојки кои го забрзуваат метаболизмот, го намалуваат апетитот и помагаат во контрола на нивото на шеќер во крвта. Линк +

Темно чоколадо

Хранливи состојки 2 има решение и за љубителите на чоколадо.

Една студија покажа дека дневната потрошувачка од околу 30 грама темно чоколадо значително го намалува нивото на стресниот хормон – кортизол, а стресот е поврзан со бавниот метаболизам. Научниците веруваат дека одредени состојки во чоколадо, како што се кофеин и теобромин, се одговорни за ова. Изберете чоколада која содржи најмалку 70 % какао.

Зелен чај

Кофеинот е главниот стимуланс на централниот нервен систем, така што со секојдневниот внес на кофеин може да го забрза метаболизмот од 5 на 8 проценти или од 98 на 174 калории дневно.

Според јапонската студија, една чаша чај може да го забрза метаболизмот на 12 проценти.

Овде сме најдобри, линк

Зелениот чај го регулира крвниот притисок со намалување на производството на инсулин во телото. Ова го спречува складирањето на масни наслаги и го задржува апетитот под контрола. Катехини, со кој изобилува  зелениот чај, го стимулира црниот дроб за брзо согорување на маснотиите и ги исфрла надвор од телото. Пет чаши зелен чај без шеќер ќе го прочисти вашето тело и ќе го забрзаат метаболизмот.

Намалување на внесот на алкохол

Токму така, кажете НЕ на алкохолот! Иако ова не е најубавиот начин за забрзување на метаболизмот, намалувањето на алкохолот ќе ви помогне многу. Имено, истражувањата покажуваат дека алкохолот ја намалува способноста на телото да ја раствори маснотијата. Можно е, секако, дека ќе биде тешко целосно да се елиминира алкохолот без да се уништи вашиот општествен живот, па обидете се да се ограничите на еден пијалок за вечер.

Направете природен диуретик

Во Хранливи состојки 2 еден рецепт,  со цел да се поттикне отстранување на штетните супстанции од телото, препорачливо во исхраната да вметнете и парчиња краставица, цитрус или боровинки во водата, бидејќи оваа храна го забрзува метаболизмот.

1. Во бокал со вода, внесете пет до шест парчиња од исечен краставица и оставете го да остане најмалку два часа. После тоа, можете нежно да го измиете овој вкусен, натриум богата со калиум и витамини А и Ц.

2. Во секоја чаша вода што ја пиете во текот на денот, додадете неколку тенки парчиња лимон или портокал, почекајте неколку минути и пијте го.

3. Во еден литар вода ставете шака на сецкани јагоди и боровинки и додадете половина лажица бибер. Овој пијалок со топла вода ќе го забрза побрзото топење на масни наслаги, бидејќи капсаицинот од биберот  го забрзува метаболизмот и во исто време создава чувство на ситост.

Доколку решивте да смените, ви стоиме на располагање, веќе 40 години работиме на тоа , линк за старт

 

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *