Клиенти нивно мапирање и современо водење

 Патот до лојалност на клиентите е тежок

Клиенти магичен збор што носи солиден бизнис а може и многу голем.

Во идеален свет, напорот што луѓето го прават за да станат лојални клиенти ќе биде автопат: Видете го вашиот производ. Купете го вашиот производ. Користете го вашиот производ. Повторете.

Во реалноста, ова патување често е повеќе како турнеја со крај, истражување и дискусија ќе има на патот. Сите моменти кога треба да ги убедите луѓето да го изберат вашиот бренд и да се држат до него, наместо да се префрлат на конкурентите.

Останувајќи на врвот на сите овие моменти може да изгледа огромно, но Мапирањето на патувањето на вашиот клиент може да помогне. Тоа може да ви даде на вас и на вашиот тим поголемо разбирање за тоа како вашите клиенти во моментов се во интеракција и ангажирање со вашиот бренд, а исто така помагаат да се илустрира како вашите производи и услуги се вклопуваат во нивните животи, распореди, цели и аспирации.

Да ги погледнеме пет чекори што вашиот тим може да ги преземе за да започне мапирање на патувањето.

клиенти

1. Пронајдете слатко место каде што се целите на вашите клиенти и вашите сопствени порамнувања

Пред да започнете со мапирање на патувањето, понесете ги своите бизнис цели. Секој маркетинг и комуникација што ќе ја испорачате за време на патувањето со клиенти треба да се фокусира на помагање на вашиот бренд да ги достигне тие цели.

Сепак, важно е да се признае дека целите на вашите клиенти може да бидат различни од вашите. На пример, да речеме дека вашата цел е да продавате повеќе очила за сонце со нови, подобрени леќи кои имаат подобра профитна маргина. Во меѓувреме, главната грижа на вашите клиенти може да биде добивање очила за сонце кои се совпаѓаат со нивниот личен стил. Заштитата на леќата може да биде нивниот втор или дури трет приоритет.

Размислете како вашите маркетинг и комуникациски стратегии можат да им помогнат на вашите клиенти да ги постигнат своите цели, но исто така и да ве приближат до вас.

Идентификувајте ги точките

Клиенти се потребни во секој дел од работењето
2. Идентификувајте ги сите комуникациски точки за контакт во патувањето на вашиот клиент
Кога традиционално комуницирате или соработувате со клиенти?

Направете листа на овие моменти и групирајте ги врз основа на тоа кога ќе се случат за време на патувањето: пред купување, купување и пост-купување.

Сега најдете комуникациски точки за контакт што можеби сте ги пропуштиле. Следете ги активностите и интеракциите помеѓу вашиот бренд и вашите клиенти што ќе се случи пред и по секоја фаза на пред купување, купување и пост-купување.

На пример, може да одлучите дека еден голем момент во фазата на купување е кога вашите клиенти се водат преку вашата веб-страница за да купат ставка во нивната кошничка. Но, може да забележите и други комуникациски точки за контакт пред тој момент на купување, како што е вашиот веб-сајт кој потврдува на потрошувачите дека некој предмет е додаден во нивната количка, а потоа сугерира поврзани производи.

Барајќи ги сите овие touch-points може брзо да го бодрат вашиот тим во многу детали и микро-интеракции. За да го избегнете тоа, поставете приоритет на моментите што ќе ви приближат до остварувањето на вашите бизнис цели.

3. Препознајте болка и моменти на задоволство

Како би можеле вашите клиенти да се чувствуваат во фазите пред купување, купување и пост-купување додека се обидуваат да ги постигнат своите цели? На пример, дали би можеле вашите клиенти да бидат среќни што вашиот веб-сајт го олеснува прелистувањето, но фрустриран од тоа колку е збунувачки за купување на производ?

Пронајдете ги моментите кога вашите клиенти може да имаат негативни искуства. Кој од вашиот тим е вклучен во овие touch-points? Вашиот веб-дизајнери? Маркетинг тим? Вашиот copywriters? Дали има други членови на тимот кои би можеле да соработуваат и да ја подобрат ситуацијата?

Кажете му на купувачот дека сака вашето онлајн рекламирање да го опише вашиот производ. Но, кога одат во вашата продавница, продавачите го презентираат производот поинаку. Тоа е можност за вашите copywriters и продавачи подобро да ги усогласат нивните јазик и продажбата на терени.

4. Искусете го патувањето со клиентите сами

Замислете како вашите клиенти може да се чувствуваат за време на нивното патување е вредно, но всушност тоа го доживува за себе може да открие многу потребни сознанија.

Ако вашиот бизнис е стартуван онлајн, отворете го прелистувачот и почувствувајте како е вашиот клиент. Слично на тоа, ако имате продавница за тули и малтери, одете на локација која го продава вашиот производ. Потоа, запрашајте се за главните комуникациски точки на кои наидовте. Дали добро работеа? Дали ви помогнаа да го завршите вашето патување? Што недостасуваше?

И не заборавајте за натпреварот. Станете еден од нивните клиенти и искусете го патувањето што го создадовте. Потоа поставете си ги  сите исти прашања.

Визуелизирајте ја картата за патување со клиенти

Оди подалеку од само запишување на вашиот клиент патување и комуникација touch-points, и всушност се создаде визуелна карта од нив. Ова не мора да биде полирана, силно дизајнирана визуелизација. Едноставно напишете ги секоја од вашите точки на допирање на индивидуални лепливи белешки или хартии, потоа закачете ги за да ѕидот.

Правејќи ја оваа вежба, му помагате на вашиот тим да развие исти вештини, дупликативно.

Со успешна дупликација само небото е граница, кај некој друг, а кај нас небото е само Патарина.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *