Како со притисокот-кои се советите на паталецот?

Што и како да се стори во ситуација на зголемен притисок?

Како со притисокот-за старт е најдобро  да ја совладате техниката на мерење на притисок и да ја користите дома користејќи посебен уред – тонометр.

За да ги нормализирате индикаторите, треба да научите како да ги контролирате.

Поцелосно е да се евидентираат добиените информации во бројки во личниот дневник за контрола на крвниот притисок. Исто така, можно е да внесувате податоци за општата состојба на телото, здравствената состојба, стапката на пулсот, физичката активност и другите важни фактори.

Се случува артериската хипертензија да не се манифестира се додека не се покаже дека некој фактор е провокатор на кризата – нагло зголемување на притисокот.

Оваа состојба е предизвикана од маса на негативни последици во форма на мозочен удар или срцев удар. Затоа, луѓето кои имаат повеќе од 40 години треба секојдневно да го мерат крвниот притисок, да ги знаат сите за нејзините норми и екстреми, наведени во овој напис.

Како со притисокот- прати го секојдневно доколку ти е проблематичен.

Хронично висок крвен притисок, што доведува до голема разлика помеѓу дијабетесот и ДД, ја влошува состојбата на крвните садови, ја нарушува функционалноста на многу органи и системи, што доведува до компликации и предвремено абење на срцето.

Кои се причините за големата разлика:

  • Повреда на големи артерии.
  • Срцев блок.
  • Ендокардитис.
  • Анемија
  • Зголемен интракранијален притисок.
  • Тешка срцева слабост.

Неколку проверени совети од искуство

Како со притисокот-како втор чекор Намалете го стресот.

Не напразно се вели дека стресот е најголемиот причинител на болести. Експертите предупредуваат дека има голема поврзаност помеѓу стресот и анксиозноста и крвниот притисок.

Кога сте под стрес, во телото се произведуваат хормони кои привремено го зголемуваат крвниот притисок, бидејќи предизвикуваат забрзан ритам на срцето и стеснување на крвните садови.

Затоа, стремете се што повеќе да го редуцирате стресот во вашиот живот. Техниките за длабоко дишење и физичката активност се одлични методи за намалување на вознемиреноста и напнатоста.

Голем број медицински лица препорачуваат јога или медитација како ефективни начини за минимизирање на стресот

Намалете го кофеинот, не повеќе од две кафиња дневно.Како со притисокот-преминете на чај.

Сè уште не може да се каже со сигурност дали кофеинот долготрајно го зголемува крвниот притисок или има само краткотраен ефект. И покрај тоа, медицинските експерти препорачуваат намалување на внесувањето на кофеин преку кафе или други пијалаци. Не консумирајте повеќе од две кафиња дневно

Уживајте со мала количина алкохол и никогаш не претерувајте. Во мали количини алкохолот може да биде полезен и да го намали крвниот притисок со 2-4mmHg.

Но, во големи количини не само што не носи никакви бенефиции, туку има и негативен ефект. Никогаш не пијте повеќе од еден пијалак дневно ако сте жена и два ако сте маж.

Тоа значи дека 150ml вино дневно се во границите на дозволеното. Ако досега не сте консумирале алкохол, не треба да започнувате да го правите тоа со идеја да го намалите крвниот притисок.

Релаксирајте се со класична музика.

Како со притисокот-Хармоничните мелодии на класичната музика можат да дејствуваат како терапија за лицата со висок крвен притисок.

Експертите препорачуваат секојдневна 30-минутна релаксација со слушање на класична или друг тип на релаксирачка музика и длабоко дишење за контролирање на хипертензијата.

Заборавете на цигарите и не станувајте жртва на пасивното пушење. Зголемувањето на крвниот притисок е само една од лошите последици на пушењето.

Вдишувањето на чадот го зголемува крвниот притисок со околу 10mmHg и го одржува покачен во текот на еден час по пушењето на цигарата. Ако сте страстен пушач и пушите постојано, тоа значи дека крвниот притисок ви останува покачен во текот на целиот ден.

Пасивното пушење исто така треба да го гледате како закана за здравјето.

Одржувајте здрава телесна тежина и внимавајте на обемот на половината.

Зголемувањето на телесната тежина е поврзано со зголемувањето на крвниот притисок. Ако имате проблеми со тежината, вложете напори да го изгубите вишокот килограми. Како што ќе ја намалувате телесната тежина, така ќе се намалува и вашиот притисок. Имајте во предвид дека луѓето кои имаат многу масти на стомакот се изложени на поголем ризик од хипертензија. Не дозволувајте обемот на стомакот да ви биде поголем од 88 сантиметри ако сте жена или 102 сантиметри ако сте маж, затоа што тогаш ризикот од висок крвен притисок и срцеви болести е значително повисок. Како да стартувате со здрава исхрана…на следниот линк.

Како со притисокот- стартувајте со здрав доручек.

Намалете го внесувањето на сол до 5 грама дневно.

Крвниот притисок на некои луѓе е многу почувствителен на натриум. Познато е дека најмногу натриум внесуваме преку солта, па ограничувањето на консумираното количество сол може да им помогне на одредени индивидуи за намалување на крвниот притисок. Наместо сол, за приготвување на јадењата користете други зачини. Преработената храна многу често содржи многу сол, па внимателно читајте ги етикетите на производите.

Вежбајте 30 минути во повеќето денови од неделата. Изберете каква било активност и барем 4-5 дена неделно практикувајте ја по половина час. Во согласност со вашите можности, можете да изберете пешачење, возење велосипед, трчање, пливање или аеробик. Кардиолозите тврдат дека луѓето кои го прекинале заседнатиот начин на живот и започнале да се рекреираат со аеробик вежби успеваат да го снижат крвниот притисок со 4-9 mmHg. Истрчајте или пропешачете на начинот кој го предлагаат нашите велнес тренери. Линк

Водата чистиот воздух и живата здрава исхрана се предуслов за живот без болки и болести, на вас е изборот.

Ние можеме само да ви препорачаме, да ве подржиме и бидеме со вас .

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *