Совети за користење инстаграм за бизниси

 

 

Совети за користење инстаграм за бизниси

 

Инстаграм има повеќе од еден билион месечно активни корисници, помала кокуренција и поверна публика од било кој друг социјален медијски гигант.

 

Ова ги носи бизнисите со можност да ги изложат нивните продукти на маркетот на многу потаргетирана, заинтересирана публика без огромни парични трошоци за платени реклами.

Без разлика дали на вашата стратегија и треба ажурирање или сте новодојдени на оваа социјална мрежа, ќе ги најдете овие совети за користење на Инстаграм за бизниси екстеремно корисни.

 

Покажете што работите на креативен начин

Концентрирајте се на решението што го нудите, не на продуктот кој го продавате.  На инстаграм, есенцијално е да му се додаде вредност клиентот и да изгледате убаво додека го правите тоа.  Никогаш не го потценувајте фактот дека вашето најбитно средство на социјалните мрежи е визуелното представување на нештата.

 

Ако вашиот бизнис е од услужен карактер, фокусирајте се на покажување на процесот позади обезбедувањето на услугата. Покажете ја културата на вашата компанија, споделете ја вашата мисија со светот или едноставно споделете некои совети и како-да(how to’s).

Има многу различни формати од кои може да имате корист, за да го правите ова на Инстаграм. Можете да додавате фотографии, кратки видеа(слични на GIFs, нарачени boomerangs) и видеа со времетраење и до една минута.

Креирајте победнички профил

Како компанија, веројатно нудите многу работи и нудите дури уште повеќе решенија.
Немојте да се заглавите да скоцкате се во 150 карактери. Фокусирајте се на вашите најбитни UPS или на вашите следни големи работи како некои евенти,промоции или нови продукти.

Инстаграм исто така представи нивни Инстаграм Бизнис профили и платени реклами.
Бизнис профилите додаваат телефонски број во нивното био и имаат пристап до проширена податочна дата која што на друг начин не е достапна, освен ако не користите алатка за социјални медии.

 Однесете ги позади сцената

Клиентите се  природно заинтересирни околу тоа од каде доаѓа нивниот продукт,  а вие може да го искористите Инстаграм за  да им го покажете целиот процес. Ова е посебно релевантно кај компании кои продаваат еколошки производи или Феир Трејд (FairTrade) продукти.  Склопете слики за демонстрација на тоа како продуктот се прави- од базните материјали, продукција и дистрибуција.

Ако ништо не ви доаѓа на памет, може да споделите нешто што сите го имаат како- скици, белешки или исполнети табли. Секој бизнис има размислувани идеи, до вас е дали ќе сликнете убава слика и ке ја додадете на Инстаграм.

 

Зголемете ја вашата гледаност со користење #хаштаг (#hashtags)

Користете хаштагови за да ја зголемите вашата гледаност. Хаштаговите може да бидат поврзани со кампањата, специфични или генерални-се што е битно е дека тие се релевантни. Не заборавајте да сетирате и вашен генерален хаштаг кој соодветствува на вашата компанија (#brandname), и користете го ретко низ Инстаграм (Twitter и Facebook се добри исто така). Тоа го прави полесен процесот на пронаоѓање на постови поврзани со вас и со вашиот ренерален профил, од страна на корисниците.

Во пракса е најдобро да се користат од три до пет #hashtags, без разлика на фактот дека максималниот број на хаштази е 30 по објава. Користете ваши, специфични за вашата кампања хаштагови и исто така попоуларни хаштагови за да го зголемите откривањето на вашата содржина.

Избери ја брзината и пакетот со кој што сакаш да почнеш

Коментирај

Your email address will not be published. Required fields are marked *